Takaisin artikkeleihin

Ihmis- ja asiakasymmärrys kaupallistamisen lähtökohtana

Globaalin kilpailun kiristyessä myös kaupallistamisen merkitys kasvaa entistä tärkeämmäksi. Kaupallistamisen yhtenä osana oleva Proof of Customer, ihmis-/asiakasymmärrys, on tästä syystä erittäin ratkaisevassa asemassa nyt ja tulevaisuudessa. Asiakasymmärryksen keräämiseen tulee panostaa kaupallistamisen jokaisessa vaiheessa.

Proof Advisoryn Johanna Toivonen kertoo tässä 10 minuutin puheenvuorossaan muun muassa mistä ihmis-/asiakasymmärryksessä on kyse ja miksi se on noussut strategiseksi prioriteetiksi yritysten toiminnan kehittämisessä ja johtamisessa.

Lisäksi puheenvuorossa kuullaan, miten asiakasymmärrystä voi kerryttää ja millaisia menetelmiä sen keräämiseen on olemassa. Kuulet myös esimerkkejä siitä, millaisia esteitä asiakasymmärryksen kerryttämisen tiellä voi olla ja miten välttää näitä. Toivomme, että saat esityksestä ajatuksia siihen, miten voit asiakas-/ihmisymmärryksen avulla tehdä parempia päätöksiä kaupallistamisen tueksi.

Esitysmateriaalin voit ladata käyttöösi tämän linkin takaa.